Antila 33

Antila 33 Czarter – postaw na luksus i wygodę!

jacht-antila-33-czarter-port-sztynort
jacht-antila-33-wnętrze-pod-pokładem
antila-33-na-jeziorze-łabap-niedaleko-portu-sztynort
previous arrow
next arrow
PlayPause
Shadow
Slider

Największy, super komfortowy i luksusowy jacht Antila 33 czarter na Mazurach, port Sztynort.

 

ANTILA 33 to kontynuacja udanych projektów jachtów  Antila 27 i Antila 26cc.  Posiada nowoczesną, dynamiczną sylwetkę z charakterystycznym załamaniem kadłuba linii EVO. Właściwości nautyczne (smukły kadłub + duża powierzchnią żagli +maksymalne wykorzystanie szerokości jachtu+ wysoki współczynnik balastowy = bardzo dobra stateczność poprzeczna) oraz hotelowe  tego jachtu, zaspokoją wymagania nawet najbardziej wymagającego żeglarza.

 

Kokpit jest bardzo przestronny i ergonomiczny – nawet przy zastosowaniu dwóch kół sterowych i stolika zamontowanego na stałe, nie ma problemu z komunikacją i przechodzeniem.

Jacht Antila 33 czarter – zabudowa

Pod pokładem jachtu Antila  33 znajduą się trzy zamykane kabiny. Każda z nich posiada spory  przedsionek oraz obszerną  szafę. W mesie znajduą się  pełnowymiarowe koje , powiększony kambuz, toaleta z prysznicem. Mamy tu  do czynienia z bezkolizyjną komunikacją wokół stołu – można wokół niego chodzić.

Antila 33 jest bardzo bogato wyposażona między innymi w ogrzewanie, silnik  15 KM, 2 koła sterowe, przekładnię hydrauliczną, szprycbudę i tent, ciepłą wodę, wodę zaburtową,  WC morskie i prysznic, ster strumieniowy.

 

CENNIK JACHTU ANTILA 33
 


W porównaniu do bardzo popularnych na Mazurach jachtów typu Maxus 33, Antila 33 posiada zdecydowanie bardziej przestronny kokpit oraz wnętrze jachtu.

Wyposażenie jachtu Antila 33

  • Silnik HONDA 15 KM , w studzience, rozruch elektryczny, manetka
  • Instalacja 230 V w każdej kabinie
  • WC Morskie elektryczne
  • Teak w kokpicie
  • Kompas – 2 szt. / przechyłomierz -2 szt. / kieszenie fałowe
  • 2 x Koło sterowe (siłownik hydrauliczny) obszyte skórą
  • Lodówka 36 l
  • Telewizor +wejście USB
  • ekspres do kawy BOSCH Tassimo 5542 (biały) zainstalowany na pilersie ponad stołem z możliwością demontażu lub przekręcenia na druga stronę
  • 3 zamykane kabiny 2-osobowe – dwie rufowe wyposażone w obszerne przedsionki z szafami
  • Radio Cd/ mp3/USB
  • Ogrzewanie powietrza olejowe Eberspacher z 6 punktami nawiewowymi – sterowanie w mesie
  • Ster strumieniowy 2,2 KW, 40 kgf
  • Głośniki w kokpicie
  • Echosonda
  • Prysznic zewnętrzny i wewnętrzny (ciepła woda)
  • zbiornik wody pitne 130 l
  • Ciepła woda (bojler 20 L)
  • Szprycbuda
  • drabinka rufowa ze stopniami drewnianymi
  • pełne wyposażenie kambuza na 9 osób, patelnia, garnki
  • stolik w kokpicie

 

ANTILA 33 – dane techniczne

Długość całkowita (kaczy dziób + trap na pawęży) : 10,35 m

Długość kadłuba :9,60 m

Szerokość całkowita: 3,24 m

Zanurzenie bez miecza / z mieczem : 0,45 / 1,80 m

Max. wysokość w kabinie : 1,95 m

Powierzchnia żagli : 49,0 m2

Masa transportowa: 4400 kg

Balast : 1600 kg

Masa miecza uchylnego :120 kg

Wysokość masztu nad pokładem : 12,4 m

Wysokość boczna lodzi nad woda :14,1 m

Max liczba osób załogi : 10

 

ZAREZERWUJ TEN JACHT !


Prawdziwa Królowa Mazur czyli Antila 33 we flocie Marigo Czarter

Antila 33 od czasu pierwszego wodowania na jeziorach Mazurskich, wzbudza ogromne zainteresowanie, przykuwa uwagę, nie sposób od niej oderwać wzroku, gdy w pełnym ożaglowaniu pojawia się na wodzie.  Ta fantastyczna jednostka nie tylko wyróżnia się nowoczesną linią kadłuba typu evo, ale również jako jedyna posiada w swoim wyposażeniu 2 koła sterowe.

Jacht Antila 33 – chrakterystyka kadłuba.

Kadłub Antilii 33 zaprojektował pan Michał Orych, który w linii nowego jachtu zachował według nas doskonałe  proporcje długości kadłuba do wysokości burt i wielkości nadbudówki. Dzięki temu   Antila 33 prezentuje się elegancko oraz  smukło. Dodatkowo,  łamane poszycie, dwa duże świetliki w każdej z burt oraz podłużna szyba w ściance nadbudówki stanowią o dynamice sylwetki jachtu Antila 33.

Kadłub pokrywa biały żelkot i jest to najpopularniejszy kolor tego jachtu na Mazurach

Rufę jachtu Antila 33 wieńczy pawęż, która tylko częściowo jest otwarta. Zabudowano ją po bokach siedziskami z bakistami (są one zintegrowane z półpokładami), zostawiając przejście na brzeg oraz platformę kąpielową, na stałe zamontowaną dość nisko, pośrodku pawęży. Ten stalowo-drewniany podest stanowi naprawdę bardzo wygodne wyjście na keję. Podczas  żeglugi na rufie można  zapiąć dwa zabezpieczające przed wypadnięciem pasy (bardzo przydatne w wypadku żeglowania jachtem z dziećmi.

Pokład oraz kokpit Antili  wykonano w nowej technologii łączenia pokładu z kadłubem, dlatego nie ma ona listew odbojowych, dzięki czemu prezentuje się niezwykle elegancko i czysto.

Dodatkowo, kokpit pokryty został prawdziwym drewnem egzotycznym (podłoga i sidziska). Siedziska mają długość aż 175 cm, szerokość 45 cm, a wysokość od podłogi aż 40 cm. Wysokość oparć wynosi ok. 36 cm.

Najważniejsze wyposażenie jachtu Antila 33

Antila 33 wyposażona została w dwa duże koła sterowe. Są one  obszyte skórą i zostały estetycznie wkomponowane w boczne ściany kokpitu i siedziska. Zadziwiające jest to, że nasze obawy z brakiem miejsca w tylnej części kokpitu, zupełnie nie potwierdziły się. Jest bardzo przestronnie i wygodnie, a komunikacja w ogóle nie została zaburzona.

Antila 33 posiada obrotowy miecz i jedną płetwę sterową. Podłączono do niej jednak nie jedno, ale dwa koła sterowe. Pod dziobową koją, zamontowano ster strumieniowy o dużej mocy – 2,2 kW. Pokład zabezpieczono drewnianym stoprelingiem i dwupoziomowym sztormrelingiem z linek stalowych, a więc tradycyjnie.

Na pokładzie znajdujemy sporo otwieranych luków, które doświetlają i wentylują wnętrze. W kokpicie mamy do dyspozycji drewniany stolik rozkładany, który zamocowano na stałe, przy czym po rozłożeniu dwóch blatów ma on imponujące wymiary – 108 x 80 cm! Wizualnie doskonale komponują się jego nogi ze stali nierdzewnej i blaty z egzotycznego teaku.  Pod stolikiem uchwyty na napoje, które pozostaną bezpieczne w trakcie przechyłów.

W kokpicie Antili 33 mamy do dyspozycji aż 5 obszernych bakist:  dwie pod siedziskami bocznymi, dwie pod siedziskami dla sternika na rufie (w lewej na dwie butle gazowe) i wreszcie jedną dużą płaską pod rufową podłogą kokpitu.. Na laminatowych podstawach kół sterowych wmontowano także kompasy magnetyczne. Matentka silnika Honda 15 KM zamontowana została po prawej stronie jachtu

Pod szprycbudą zamontowano otwierane luki pokładowe – po jednym do każdej   rufowej kabiny oraz  jeden duży kabestan. Organizery i stopery lin zostały tutaj tak ustawione, żeby wszystkimi łatwo dało się na tym jednym kabestanie operować. Dwa kabestany tej samej wielkości, ale w wersji manualnej, służą do wybierania szotów samozwrotnego foka na bokach kokpitu, ponadto stocznia przygotowała dwa wytłoczenia pod dodatkową parę kabestanów. Do tej owiewki i kształtów kokpitu doskonale pasuje  bimini, które planujemy zamontować na sezon 2019. Asymetryczna zejściówka (z progiem podniesionym 18 cm nad podłogę kokpitu) to rzadko widywane na Mazurach rozwiązanie, w Antili ułatwia ono dostęp do kabestanu fałowego i baterii stoperów lin, natomiast we wnętrzu umożliwiło lepiej wykorzystać przestrzeń.

Wnętrze jachtu Antila 33

Wnętrze naszego zakupionego ostatnio egzemplarzu, posiada 3 zamykane kabiny. Każda kabina ma przedsionek i duże szafki oraz pełnowymiarowe koje, pod którymi są albo bakisty na rzeczy osobiste, albo zbiorniki na wodę bądź – w kabinie rufowej – akumulatory. Do dziobowej kajuty prowadzą dwa skrzydła drzwi otwieranych do wewnątrz. To dobre rozwiązanie, bo po otwarciu jednego skrzydła łatwo wejść do kajuty, a po otwarciu obydwu – mesa wizualnie powiększa się o przestrzeń w dziobowej kajucie – naprawdę pomysł na 5!

Koja dziobowa ma wymiary 213 x 180 cm u wezgłowia, zapewnia wielki komfort spania, a rzeczy osobiste można schować w jednej z trzech szafek lub dodatkowej bakiście, stanowiącej jednocześnie miękko wyłożony puf. Koja w rufowej kajucie jest ogromna, ale trudno było ją zmierzyć, ma bowiem nieregularne kształty. Zapewnia mnóstwo miejsca dla dwóch osób, a nawet dla małżeństwa z małym dzieckiem. Co więcej, można w niej wygodnie usiąść i np. czytać książkę przy świetle wpadającym przez duży świetlik w burcie.

Na Antili 33 można spać także w mesie, po rozłożeniu kanap. Te po prawej stronie mają 180 cm długości (200 cm w wersjii trzykabinowej), średnio 45 cm szerokości, te zaś po lewej liczą ponad 2 m i tyle samo szerokości. Obie położone są 52 cm nad podłogą, dzięki czemu siedzi się na nich bardzo wygodnie. Mesa jest tu na tyle wielka, że przy rozłożonym stole, który ma aż 192 cm długości (w tym 150 cm użytkowej) i prawie metr szerokości, można swobodnie przejść do dziobowej kajuty. Takiego rozwiązania zdecydowanie brakuje naszym zdaniem jachtom Maxus 33 – w trakcie pobytu i biesiady w przy stole w 6 osób- było nam dość ciasno i problemem było wchodzenie i wychodzenie osób zza stołu, przy kanapie narożnej.

W mesie jachtu Antila 33 umieszczono trzy ładne, białe! szafki z drzwiczkami, dwie jaskółki i dwie kolejne jaskółki za oparciem. Pod siedzeniami całą przestrzeń bakist przeznaczono na rzeczy osobiste załogi. Dla bezpieczeństwa zamontowano w niej drewniane uchwyty pod bocznymi szybami nadbudówki, czyli handrelingi, ułatwiające przemieszczanie się po mesie w przechyle i na większej fali.

Ergonomiczny kambuz zapewnia komfortowe warunki pracy jachtowemu kucharzowi. Wyposażono go w kuchenkę dwupalnikową montowaną na płasko, zlewozmywak jednokomorowy z kranem ciepłej i zimnej wody, a także mnóstwo szaf, jaskółek, szuflad i szafek. Doprowadzono tu także gniazdka 220 V i 12 V, więc podczas postoju przy brzegu można podłączyć czajnik elektryczny lub  mikrofalówkę umieszczoną pod kuchenką w schowku. . Lodówkę ładuje się od góry, ma ona 40 l pojemności. Ekspres do kawy na kapsułki znajduje się zamontowany nad stołem ,a nie w obrębie kambuza.

W messie jachtu Antila 33 łatwo dostępne są włączniki świateł, a oświetlenie całego wnętrza stanowią paski LED-owe montowane na płask w podsufitce. Można sterować oświetleniem wybierając na przykład tylko prawą stronę lub środek – pełen komfort.

Kabina toaletowa Antili, jest naprawdę duża (znowu Maxus 33 wypada tu dużo słabiej, bo w kabinie wc ciężko się nawet obrócić). Wyposażenie kabiny WC:  designerska umywalka , kran i prysznic, toaleta typu morskiego, a ponadto ładna szafka, lustro – całość niezwykle starannie dopracowana stylistycznie i wykonana.

 

 

Stocznia pamiętała także o takich drobiazgach jak wieszaczki, gniazda 220 i USB w każdej kabinie! Bezkolizyjna komunikacja we wnętrzu jachtu, wysokość sufitu przekraczająca miejscami 195 cm nad podłogą… wszystko to stanowi dodatkowe atuty wnętrza Antili 33.

 

Takielunek jachtu Antila 33

Maszt usztywniają dwie pary salingów, podtrzymują wanty, sztywny sztag z rolerem foka podczepiony jest do bramki kładzenia masztu, a od tyłu rozdzielony na dwie strony regulowany talią achtersztag. Fok samozwrotny (samohalsujący) umożliwia żeglowanie w pojedynkę.

Nasze pierwsze żeglowanie jachtem Antila 33

 

Żeglowanie sprawiło nam ogromną przyjemność. Podczas testu na jeziorze Łabap, zaraz po wyjściu z portu Sztynort, wiało tak od 2 do 4B. Zarówno przy bardzo słabym wietrze, jak i przy silniejszych podmuchach Antila 33 zachowywała się bardzo dobrze – natychmiast reagowała na wychylenia steru (przy hydraulicznej przekładni to wcale nie takie oczywiste), od razu ruszała do przodu w szkwałach, bez większych przechyłów. Dzieje się tak dzięki dużej szerokości jachtu i wysokiego współczynnika balastowego. Oba te czynniki zapewniają odpowiednią stateczność, a także dużą sprawność takielunku.

Podczas manewrów na jeziorze świetnie sprawdza się talia szotów grota, która  zamocowana została wysoko na stole w kokpicie. Dzięki takim rozwiązaniom,  sternik dosięga tu ze swej pozycji za kołem sterowym i niepotrzebne było montowanie stropików przy dolnym zbloczu talii – bom grota łatwo dobiera się wybiera. W czasie płynięcia  dostęp do kabestanów i lin jest wygodny, a wszystkie liny działają lekko. Przy stawianiu ciężkiego masztu z pozycji leżącej pomagają łożyskowane rolki w ilości 8-miu sztuk. Antilą 33 wygodnie steruje się w różnych pozycjach: stojącej, siedzącej za sterem czy siedzącej obok steru. Nawet przy postawionej szprycbudzie, dobrze widać wszystko przed dziobem jachtu.

Antila 33 to kolejna jednostka poza naszym Tangiem 33, dedykowana żeglarzom, którzy cenią sobie wygodę, elegancką stylistykę i przyjemne, szybkie żeglowanie. Projektant Michał Orych i stocznia Antila Jachts stworzyli naszym zdaniem prawdziwą królową Mazur, która, jak to kobieta, roztacza czar, kusi oraz przyćmiewa króla 😉

Zarezerwuj Królową już dziś i sprawdź naszą super ofertę zgodną z zasadą najlepszy standard w najniższej cenie. Kliknij : Antila 33 czarter


Antila 33
Oceń strone