Nexus 870 Revo


NEXUS 870 Revo WYPOSAŻENIE
  • Sztywny dach(Hardtop), pełne szyby i bardzo duże cabrio
  • Silnik Mercury 25 KM
  • mapy i gps oraz echosonda
  • Ogrzewanie Webasto
  • Ciepła woda: kambuz /prysznic
  • Toaleta morska  ze zbiornikiem na fekalia i wskaźnikiem poziomu cieczy
  • Kuchenka gazowa 2-palnikowa+zlew
  • Lodówka 65 l otwierana do przodu – mrozi kostki lodu
  • Telewizor, DVD i radio z MP3
  • Nagłośnienie w kokpicie
  • Instalacja 230 V + gniazdka
  • Koło sterowe WSPOMAGANE HYDRAULICZNIE
  • Głośniki w kokpicie
  • Ster strumieniowy
  • Zbiornik wody 70L
  • Dwa zbiorniki paliwa
  • Fotel sternika
  • materace w kokpicie i na dziobie
  • światła nawigacyjne
  • wycieraczka elektryczna
  • trap dziobowy z drabinką
  • platforma kąpielowa z drabinką
  • stolik kokpitowy
  • relingi i drabinka zaburtowa
  • bosak
  • środki ratunkowe, gaśnica
  • naczynia kuchenne, sztućce, garnki,kieliszki
  • kuchenka mikrofalowa

NEXUS 870 DANE TECHNICZNE
  • Rok produkcji – 2018
  • załoga – 6 os., zamykana dwuosobowa kajuta na dziobie, dwuosobowa kajuta rufowa, dwuosobowa rozkładana koja w mesie
  • Długość całkowita – 8,70 m
  • Szerokość całkowita – 2,90 m
  • Zanurzenie – 0,4 m
  • wysokość w kabinie – 1,97 m
  • Silnik – 25 KM zaburtowy, benzynowy z rozruchem elektrycznym, kierownicą i manetką.
  • Zbiornik paliwa 25 l

Nexus 870 Revo spalanie : ok 3 litry


Nexus 870 Revo czarter Mazury-opis

Nexus Revo 870 jest jednostką, którą wygodnie i przyjemnie możemy explorować szlaki śródlądowe praktycznie w każdych warunkach pogodowych. Zabudowa wnętrza jak i rozwiązania zastosowane na pokładzie, sprawiają, że Nexus Revo spełni oczekiwania zarówno rodzin z dziećmi jak i grupy przyjaciół chcących się wyluzować na łonie mazurskiej przyrody. Egzemplarz jachtu Nexus Revo 870, który Ci proponujemy jest jednym z najlepiej wyposażonych wersji tego modelu na Mazurach: 2 zamykane kabiny, ciepła woda, ster str, WC morskie i wiele innych. Możesz wynająć ten jacht bez patentu ale zapoznaj się najpierw z tymi informacjami: czarter bez patentu przepisy oraz informacje.

Kadłub i jednostka napędowa jachtu Nexus 870 Revo

Jacht Nexus 870 Revo swoją sylwetką przypomina poprzedni model – jacht Nexus 850. Jest jednak zdecydowanie lepiej zaprojektowany pod względem funkcjonalności pokładu oraz wnętrza. Co bardzo ważne, podniesiono w nim sufit, przez co poruszanie się pod pokładem, szczególnie dla wyższych osób, stało się o wiele bardziej komfortowe. Zabudowa wnętrza Nexusa 870 daje bardzo wiele możliwości- od wersji z pełną otwarta przestrzenią po 2 zamykane kabiny sypialniane na rufie i dziobie. Postawiliśmy na tą drugą wersją, w związku z prośbami naszych klientów.

Jacht nadaje się idealnie do uprawiania turystyki wodnej po Mazurach i spędzania urlopu z dziećmi lub w gronie przyjaciół. Jednostkę napędową stanowi silnik Mercury 25 KM. Nie zdecydowaliśmy się na silnik stacjonarny, bo wtedy dość znacząco maleje przestrzeń w kabinie rufowej. W dodatku manewrowanie jachtem z silnikiem przyczepnym zdecydowanie poprawia walory nautyczne, jest o wiele skuteczniejsze i prostsze, nawet dla mało doświadczonych sterników.

Pokład

Na pokładzie wyraźnie widać podział na 3 strefy. Kokpit i sterówka do wykorzystywania szczególnie w trakcie pływania, tak aby zapewnić sternikowi bliski kontakt z załogą. Członkowie takiej załogi mogą wygodnie podziwiać krajobrazy w tym miejscu, bądź spożywać posiłki. Pokład dziobowy natomiast idealnie nadaje się do zażywania kąpieli słonecznych i wyposażony został w materace. Trzecią strefę na jachcie stanowi dolny pokład, który pełni funkcję hotelową.

Sternik jachtu Nexus ma do dyspozycji wygodny fotel i manetkę zlokalizowaną po prawej stronie. Wzdłuż lewej burty zamontowano kanapę w kształcie litery L, która wyposażona została w miękkie materace i oparcia. Przestrzeń pod kanapą to tradycyjnie bakisty na bagaże. Stolik na sztywnej nodze również zlokalizowano po lewej stronie kokpitu. Dach kokpitu jest sztywny i wyposażony w tak zwane pełne szyby, co daje bardzo dobra widoczność, nawet w trakcie płynięcia w deszczu. Od tyłu jacht może zostać szybko okryty rolowanym cabrio uszytym z folii i materiału wodoodpornego. Na pokład wchodzimy wygodnie od tyłu stając na jednej z dwóch platform zamontowanych wokół silnika lub od dziobu stając na niewielkiej platformie dziobowej.

Wnętrze jachtu Nexus 870 Revo

Wnętrze jachtu zostało zaprojektowane niesłychanie funkcjonalnie i oryginalnie. Przednią cześć stanowi kajuta dziobowa z pełnowymiarowym spaniem dla dwóch osób. Jest ono umieszczone po skosie względem prawej burty. Do dyspozycji załogi 2 zamykane szafki i jaskółki oraz bakisty pod materacami. Kajuta zamykana, wentylowana, wyposażona w okno górne, otwierane.

Centralną część dolnego pokładu stanowi messa, w której można zorganizować 2-osobowe spanie poprzez złożenie stolika i rozłożenie materacy. Stolik i kanapy zostały ustawione pod lekkim skosem względem prawej burty, co zdecydowanie powiększa ciąg komunikacyjny.

Wzdłuż lewej burty mamy do dyspozycji wygodny i przede wszystkim wyjątkowo ergonomiczny kambuz. Wyposażono go w kuchenkę 2-palnikową, zlew, lodówkę, wygodne szuflady i półki. Doświetlenie listwami led sprawia, że wieczorem robi się tu naprawdę przytulnie.

W tylnej części, za messą znajduje się spora łazienka(dokładni pod sterówką) oraz zamykana kajuta rufowa. Toaleta została wyposażona w prysznic z ciepłą wodą, toaletę morską oraz zbiornik na nieczystości. Łóżko w kabinie rufowej jest na tyle obszerne, że można na nim spać zarówno w wzdłuż jak i w poprzek. Doświetlenie zapewniają 2 okna. Zabudowa wnętrza została wykonana ze smakiem i starannie.

Nexus 870 Revo- opinie

Według opinii znalezionych w sieci na temat pływania jachtem Nexus znalazły się właściwie same pozytywne dotyczące bardzo dobrej manewrowości, estetyki wykonania oraz funkcjonalności zabudowy wnętrza. Te negatywne opinie dotyczyły głównie manewrowania jachtem przy dużej fali. Użytkownik wyrażał swoje zdziwienie, że jachtem za bardzo rzucało ;-).

Opinie pozytywne:

  • ergonomicznie zaprojektowane wnętrze
  • łatwość manewrowania, nawet przy małym doświadczeniu sternika
  • komfort pływania nawet w trudnych warunkach atmosferycznych
  • nowoczesna i przykuwająca uwagę sylwetka

Opinie negatywne:

  • zbyt mała ilość okien w kabinie dziobowej
  • dość wysoki poziom hałasu podczas płynięcia na pełnych obrotach