Tes 32 Dreamer

tes 32 czarter mazury
  • Liczba osób: 9
  • Liczba zamykanych kabin: 3
  • Liczba koi: 8+1
  • Wydanie : 16.00-20.00
  • Uprawnienia: Patent żeglarski
  • Kaucja: 2000 PLN
  • Sprzątanie i dezynfekcja: 200 PLN
  • Zdanie jachtu: 8.00-10.00
  • Rezerwacja bezpośrednio od właścicieli, nie od pośredników
  • Błyskawicznie poprzez kalendarz online lub tradycyjnie: telefon/email
  • Gwarancja najlepszej ceny na Tes 32 czarter Mazury
  • Postój w super porcie 3 doby GRATIS

Tes 32 Czarter Mazury:  W ofercie jacht Tes 32 Dreamer, w którym na sezon 2024 zafundowaliśmy nowe żagielki (nowy grot, nowy fok, nowe bimini). Wygodne rozwiązania ułatwiające sterowanie tym jachtem to: silnik skrętny ze sterem oraz ster strumieniowy na dziobie. Wewnątrz jachtu Tes 32 Dreamer 3 przytulne kabiny, które są zamykane i tworzą wygodną przestrzeń do spania dla 2 osób każda. W messie można rozłożyć spanie po prawej stronie dla kolejnych 2 osób, czyli w sumie jacht pomieści 8 osób+ 1 osoba po lewej stronie od stołu w messie.


Tes 32 Czarter: wyposażenie jachtu

  • Silnik 15 KM Mercury skrętny w studzience, umiejscowiony pod siedziskiem sternika
  • Koło sterowe wspomagane hydraulicznie
  • Wszystkie liny sprowadzone do kokpitu
  • Brama do kładzenia masztu (8 rolek łożyskowanych)
  • Miecz uchylne (na 8-miu rolkach łożyskowanych- lekko pracujący)
  • Profilowane siedzisko sternika+tapicerowane oparcie
  • Szprycbuda
  • Bimini+ dopinka do szprycbudy
  • Tent przeciwdeszczowy
  • Ster strumieniowy dziobowy
  • Echosonda
  • Nowe Żagle na sezon 2024
  • 3 zamykane kabiny 2-osobowe (wentylowane i ogrzewane)
  • WC  morskie elektryczne z maceratorem i zbiornikiem na nieczystości
  • Lodówka prąd/gaz
  • Ogrzewanie gazowe Truma
  • Telewizor + wejście USB
  • Radio Cd/ mp3/USB
  • Kambuz: kuchenka dwupalnikowa, zlewozmywak, naczynia kuchenne, zastawa stołowa, sztućce na 8 osób
  • Kubki i kieliszki
  • Ogrzewanie gazowe Truma;
  • Instalacja wodna w kambuzie i Kabinie WC;
  • Gniazdo do ładowania tel kom.
  • Ekologiczne środki czystości
  • Wiadro, miska, szczotka do pokładu, szufelka ze zmiotką;
  • Komplet ekwipunku ratunkowego (8 kamizelek w różnych rozmiarach + koło);

Tes 32 Dane techniczne

  • Długość całkowita 9,60 m
  • Długość kadłuba 8,88 m
  • Szerokość maksymalna 2,95m
  • Zanurzenie 0,46/1,65 m
  • Wyporność 4 t
  • Pow. żagli  39 m2
  • Grot  26 m2
  • Fok  13 m2
  • Załoga maks. 8 osób
  • Wysokość masztu nad wodą 12,5 m
  • Konstruktor Tomasz Siwik
tes 32 schemat jachtu
REZERWACJA ONLINE TES 32 DREAMER

Jacht dla 8 osób Mazury? Tes 32 Dreamer!

Jachty Tes 32 D, które proponujemy na wynajem posiadają 3 dwuosobowe kabiny oraz obszerną rufę i sporo miejsca na dziobie. Jest to idealna jednostka dla 8 – miu osób. Komfort oczywiście wzrośnie jeśli będziecie żeglować w 6 osób – wtedy każdy będzie miał swoją zamykana kabinę. Jachty ( 2 sztuki), które gorąco Ci polecamy, są bardzo bogato wyposażone. Miecz podnosi się lekko ponieważ fał pracuje na 8 łożyskowanych rolkach. Całe olinowanie sprowadzone jest do kokpitu. Echosonda, ster strumieniowy, miecz skrętny za płetwą sterową ułatwia parkowanie jachtem w marinie.

Tes 32 Czarter to Wygoda i komfort

Wygodny i komfortowy mazurski jacht, idealny na żeglarski urlop. Jednostka, która od lat króluje na mazurskim szlaku i cieszy się ogromnym uznaniem wśród wielu żeglarzy, którzy docenili jacht za komfort wnętrza, wyważenie oraz bardzo dobre osiągi nautyczne. Tes 32 Dreamer czarter – kilka słów o tym, co chcemy Ci zaoferować: Wybór jachtu Tes 32 na czarter to dla wielu żeglarzy jedyna opcja – ten jacht to prawdziwy król Mazur. Jest bezpieczny (wcale nie znaczy, że wolny – zbudowaliśmy go zgodnie z projektem, bez skracania masztu), bardzo wygodny, a przede wszystkim łatwy w manewrowaniu – silnik strumieniowy+ silnik skrętny ze sterem naprawdę ułatwiają sprawę. Tes 32 czarter – najważniejsze elementy wyposażenia: Istotnym wyposażeniem jachtu Tes Dreamer 32 jest maszt z bramką umożliwiającą jego bezpieczne kładzenie. W trakcie rejsu po Mazurach zdarza się, że maszt kładziemy i stawiamy nawet kilkakrotnie, dlatego ważnym jest aby urządzenie do tego stworzone działało sprawnie i lekko. Postawiliśmy na rolki łożyskowane i ośmiokrotnym przełożeniem i wanty stabilizacyjne – efekt : jedna osoba daje radę :-). To samo dotyczy miecza- ileż to narzekań słyszymy w portach na temat ciężko chodzących i zacinających się mieczy… Na naszych jachtach Tes 32 wyciągamy miecz jedną ręką. Dlaczego czarter tego akurat jachtu Tes 32 Dreamer?

Decydując się na czarter jachtu Tes 32, trafiasz w dziesiątkę, ponieważ nie dość że sprzedajemy go z SUPER RABATEM, to jeszcze otrzymujesz, to co inni dają za dopłatą (np ogrzewanie czy lodówkę). Pamiętaj również o bardzo wygodnym i ułatwiającym manewrowanie w portach zestawie: silnik skrętny ze sterem+ster strumieniowy + wspomaganie hydrauliczne. Kolejne udogodnienie, które doceniają nasi klienci to szprycbuda – świetna rzecz, gdy płyniesz pod zacinający, chłodny wiatr – komfort przebywania w kokpicie znacząco rośnie. W trakcie postoju portowego do szprycbudy dokładamy sobie tent i łaczymy z bimini – powstaje ogromna, zakryta przestrzeń ułatwiająca wieczorne biesiadowanie w porcie ;-).

Zabudowa: 4 kabiny zamykane, w tym 3 kajuty/sypialnie dwuosobowe (wentylowane, ogrzewane z oknami) i kabina WC. Na naszym jachcie znajdziecie pod pokładem bardzo optymalną przestrzeń dla wypoczynku w 6-8 osób. Jeśli płyniecie w 6 osób, to każda para będzie miała dla siebie osobną, zamykaną, wentylowaną i ogrzewaną kabinę. Jeśli zabieracie jeszcze 2 osoby, to znajdą one nocleg na rozkładanej, dwuosobowej koi przy stole, po prawej stronie. Przestrzeń pod pokładem jachtu Tes 32 Dreamer, to zdecydowanie mocna strona tego modelu. Kabiny są naprawdę obszerne (chyba, że akurat dany jacht wyposażony jest w silnik diesla – wtedy znacząco maleje szerokość kabin rufowych). Dreamery mają dużą ilość okien bocznych i luków pokładowych – dzięki temu wnętrze jachtu jest dobrze wentylowane i doświetlone.

Wszystko wykończone w mahoniu, co w połączeniu z jasną tapicerką, daje poczucie luksusu. Wysokość w kabinie pozwala na przebywanie bez schylania się nawet tym najwyższym osobom. W kabinie WC spokojnie można się przebrać, lub umyć zęby – moim zdaniem jest większa niż na jachcie Maxus 33.1 RS. Kambuz zaprojektowany tak, aby wygodnie można było przygotować posiłek – mamy tu do dyspozycji nie tylko zlew z palnikami, ale również przestrzeń roboczą blatu. Wszelkie akcesoria kuchenne oraz naczynia znajdują się w jaskółce nad zlewem i w szafce pod blatem. Lodówka otwiera się do przodu i zasilana jest prądem ( jak stoicie w porcie) lub gazem, w chwili gdy wypływacie na wodę. Wyposażenie pokładowe (stolik, uchwyty na napoje, wygodne oparcie dla sternika), ratunkowe i kambuzowe (naczynia , sztućce (na 9 osób) , garnki, patelnia), Rolfok (sztywny sztag), Lazy Jack,

Bramka do kładzenia masztu – 8-krotne przełożenie na rolkach, Miecz uchylny nie sprawiający problemów z wyciąganiem (lekki), Sztorm relingi, Instalacja wodna , gazowa i elektryczna, Wszystkie fały sprowadzone do kokpitu, Drabinka rufowa i dziobowa, Gniazdo 12 V i USB, Tent w postaci dopinki do szprycbudy i bimini, morskie-elektryczne .

Tes 32 Dreamer Opinie

Tes 32 Dreamer to bardzo popularny model, który bardzo często można zauważyć na Mazurskim szlaku. Opinie o jachcie Tes 32 D są bardzo zróżnicowane- można powiedzieć, że albo się kocha albo nienawidzi Dreamera. Charakterystyczną cechą każdego Tesa 32 jest wysoka wolna burta oraz gruszka dziobowa. Nie każdy wie, że w związku z tym, iż od lat istnieje możliwość zakupu laminatów tego jachtu, to tes tesowi nierówny.

Dlatego wciąż dochodzi do wielu sporów, zarówno w internecie jak i na kejach – żeglarze dyskutują na temat walorów nautycznych oraz prędkości, jakie rozwija tes 32, którym akurat pływali. No i zwykle okazuje się, że odczucia oraz spostrzeżenia różnią się na tyle, aby wciąż zastanawiać się jak to możliwe?

Skąd tak wiele różnic pomiędzy poszczególnymi egzemplarzami jachtów Tes 32 D?

W związku z faktem, iż szczęśliwie udało się nam zabudować do tej pory cztery sztuki jachtu Tes 32, możemy stwierdzić, że ogromna część jachtów tej klasy pływająca po Mazurach, ma skrócone maszty oraz źle rozlokowany balast.

Jak łatwo wywnioskować, ma to ogromny wpływ na zachowanie się jachtu na wodzie. Prawdę mówiąc, trudno zrozumieć logikę osób, które decydowały się takie zmiany w wyposażeniu jachtu Tes 32, ponieważ nie jest on przecież jednostką przeżaglowaną ani wywrotną. Takie postępowanie można by uzasadnić w jachtach typu Twister 780 – czyli armator celowo skraca maszt na czarter, w trosce o bezpieczeństwo załogi. Jeśli chodzi natomiast o Dreamera – nie rozumiemy.

Przy zastosowaniu pełnowymiarowego ożaglowania, ten jacht naprawdę pływa. Nie prawda, że to ciężki hotelowiec, który zaczyna płynąć dopiero powyżej 3 w skali B. Przy odpowiednim wytrymowaniu żagli i wyważeniu jachtu, naprawdę można się zdziwić.

Tes 32 dreamer – mimo upływu lat, wciąż bardzo popularny na Mazurach

Tes 32 Dreamer jest jednostką tak znaną i tak charakterystyczną, że chyba nie ma żeglarzy, którzy potrzebują chwili zastanowienia, aby skojarzyć jego sylwetkę.

Tes 32 Dreamer jest bardzo chętnie wynajmowanym jachtem, dlatego większość firm czarterowych posiada dreamery w swojej ofercie. W związku z tym, że na samych Mazurach jest podobno grubo ponad 200 tesów i są one produkowane jakoś ok 20 lat, nie trudno o różne opinie, zarówno te pozytywne, jak i negatywne.

Na szczęście, tych pozytywnych jest więcej, zresztą – gdyby było inaczej- nie mielibyśmy tylu rezerwacji i tylu telefonów dotyczących wynajmu jachtu tes 32 na Mazurach.

Tes 32 Dreamer opinie pozytywne

  • Według większości sterników jest to jacht dość szybki, bezpieczny, przy większych przechyłach sam wyrównuje, więc raczej polecany na spokojne żeglowanie. Niektórzy są przekonani, że nie da się go wywrócić.
  • Kolejną często chwaloną cechą są szerokie półpokłady, po których bardzo wygodnie przechodzi się z rufy na dziób i spowrotem oraz wygodne siedzisko dla sternika. W niektórych egzemplarzach jachtów Tes 32 Dreamer, do siedziska dorobione jest również oparcie, które zdecydowanie poprawia komfort sterowania tym jachtem.
  • Bardzo często słyszy się o wygodzie przebywania na rufie – głównie ze względu na wysoką burtę, która chroni plecy załogantów przed wiatrem i chłodem.
  • Większość chwali przestrzeń pod pokładem za bardzo dużą ilość miejsca w środku, 3 zamykane kajuty, niezliczoną liczbę bakist oraz pełną wysokość stania. Wszystkie kabiny są naprawdę obszerne (chyba, że akurat dany jacht wyposażony jest w silnik diesla – wtedy znacząco maleje szerokość kabin rufowych). Dreamery mają dużą ilość okien bocznych i luków pokładowych – dzięki temu wnętrze jachtu jest dobrze wentylowane i doświetlone.
  • Na pochwałę zasłużyły sobie również laminaty tesów – nawet po wielu latach użytkowania, żadko pojawiają się jakiekolwiek „pajączki” czy pęknięcia. Po porządnym wyszorowaniu, jacht lśni jak nowy.

Tes 32 Dreamer opinie negatywne

  • Wśród najczęściej spotykanych opinii negatywnych na temat jachtu Tes 32 Dreamer, spotyka się stwierdzenie, że jest to ciężki hotelowiec, który ledwo się rusza. Według nas, jest to opinia osób, które miały pecha i trafiły na egzemplarze ze skróconym masztem i źle rozlokowanym balastem.

Z całą stanowczością możemy stwierdzić (po zbudowaniu i doposażeniu oraz aktywnym żeglowaniu jachtami Tes 32), że dobre wyważenie tego jachtu oraz zastosowanie ożaglowania zgodnego z projektem, że jacht tes 32 dreamer daje ogromną przyjemność z żeglowania. Odpowiednia praca żaglami cuda przecież czyni. Nie mówię od razu, że wszyscy wypowiadający się na forach żeglarskich powinni iść na kursy doszkalające. Jednak obserwując jeziora i tesy dreamery, które często mijamy sami żeglując, widzę, że niestety 80 % sterników nie wykorzystuje po prostu potencjału ożaglowania dreamerów w odpowiedni sposób.

Co do jakości wykonania i zastosowanego osprzętu – wiele złego można się tutaj rónież naczytać i nasłuchać. Jak w każdej branży, trafiają się mało solidni wykonawcy lub niedouczeni i niedopilnowani pracownicy. Dlatego za mało wiarygodne uważam tego typu oceny głoszone w sieci – można przecież komentować konkretny egzemplarz, a nie od razu dany model tesa.

Tes 32 Dreamer czarter Mazury na doby – podsumowanie

Z przyjemnością przedstawiamy nasz jacht Tes 32 (czarter jachtów na Mazurach), który jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych jachtów na całych Mazurach. Zbudowany z myślą o maksymalnym komforcie załogi, Tes 32 to nie tylko jacht żaglowy, ale również symbol luksusu i doskonałej jakości.

Jacht Tes 32 to wyjątkowa konstrukcja, przeznaczona do długich rejsów po akwenach śródlądowych oraz przybrzeżnych wodach morskich. Jego charakterystyczny kadłub oraz oszczędna, a zarazem przestronna konstrukcja sprawiają, że jest to jednostka, która cieszy się niesłabnącym uznaniem wśród żeglarzy.

Nasz jacht Tes 32 został wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania, w tym hydrauliczne koło sterowe oraz luksusowe wyposażenie jachtowe, które zapewniają nie tylko komfort, ale również bezpieczeństwo podczas żeglugi. Przestronne wnętrze jachtu posiada mesa oraz wszystkie wymagane udogodnienia, aby zapewnić naszym klientom niezapomniane doznania podczas pobytu na pokładzie.

Jacht Tes 32 to nie tylko jacht stacjonarny w naszej floty, ale również symbol wysokiej jakości i niezawodności, który cieszy się uznaniem zarówno wśród doświadczonych żeglarzy, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z żeglarstwem. Zarezerwuj swój rejs na pokładzie naszego jachtu Tes 32 i pozwól sobie na luksusowy wypoczynek na mazurskich jeziorach

Klienci, którzy zdecydowali się na wynajem naszych tesów, schodzą z pokładów naprawdę uśmiechnięci – odwiedzają Giżycko i wiele innych obszarów. Często zdarza się, że jest to ich kolejny czarter tego typu jachtu – pierwszy raz u nas i słyszymy opinie typu ” ten jacht naprawdę pływa!”.

Tes 32 czarter Mazury – naprawdę warto!

Zanim zdecydujesz, którego dreamera wynająć lub kupić, spróbuj podpytać o szczegóły wyposażenia ( w tym wysokość masztu!), wymiary kabin, ewentualne oznaki i ślady zawilgocenia na tapicerce lub w bakistach. Wymiary kabin (szczególnie tych rufowych) mogą się znacząco różnić. Różnice w wielkości wynikają z rodzaju zamontowanego silnika. Jeśli jest to silnik typu diesel, to wielkość kabin w kabinach rufowych jest pomniejszona o kanał, w którym znajduje się silnik. W związku z powyższym kabiny rufowe są tak naprawdę 1-osobowe, a nie 2-osobowe.

Dodaj komentarz