Nautika 830 Czarter Mazury

Nautika 830 czarter-idealna jednostka na Mazury dla 4-6 osób. Świetna na pierwszy rejs, bo łatwa w manewrach i prowadzeniu. Idealna do cumowania w mniejszych, mazurskich portach. Wyposażona we wszystko, aby wygodnie mieszkać, gotować oraz wykonywać czynności toaletowe. Zabudowa na 2, duże zamykane kabiny: dziobowa+rufowa. W razie potrzeby można rozłożyć spanie w messie, poprzez opuszczenie stolika, pomiędzy siedzeniami. Do tego zamykana kabina WC, laminowana z prysznicem, ciepłą wodą i toaletą morską elektryczną. Do dyspozycji naszych gości przygotowaliśmy bardzo wygodny i duży kambuz wyposażony w lodówkę 65 l otwieraną do przodu, zlew nierdzewny, kuchenkę 2-palnikową oraz naczynia i sztućce i garnki. Wnętrze jachtu Nautika 830 jest doskonale doświetlone dzięki panoramicznym oknom. Zejście z łodzi ułatwią drabinki platformy rufowej i dziobowej. Opalanie i odpoczynek na zewnątrz jachtu Nautika 830 ułatwiają materace kokpitowe wodoodporne (ulokowane w kokpicie i na dziobie)Jeśli szukasz większej przestrzeni, a sylwetka jachtu bardzo Ci się podoba, zerknij na Nautika 1000 S.


NAUTIKA 830 WYPOSAŻENIE
  • Sztywny dach(Hardtop), pełne szyby i bardzo duże cabrio
  • Silnik Yamaha 25 KM+ elektryczny Power Trym
  • mapy i gps oraz echosonda
  • Ogrzewanie Webasto
  • Ciepła woda: kambuz /prysznic
  • Toaleta morska elektryczna ze zbiornikiem na fekalia i wskaźnikiem poziomu cieczy
  • Kuchenka gazowa 2-palnikowa+zlew
  • Lodówka 65 l otwierana do przodu – mrozi kostki lodu
  • Telewizor, DVD i radio z MP3
  • Nagłośnienie w kokpicie
  • Instalacja 230 V + gniazdka
  • Koło sterowe WSPOMAGANE HYDRAULICZNIE
  • Głośniki w kokpicie
  • Ster strumieniowy
  • Zbiornik wody 70L
  • Dwa zbiorniki paliwa
  • wygodny fotel sternika
  • materace w kokpicie i na dziobie
  • światła nawigacyjne
  • wycieraczka elektryczna
  • trap dziobowy z drabinką
  • platforma kąpielowa z drabinką
  • stolik kokpitowy
  • relingi i drabinka zaburtowa
  • bosak
  • środki ratunkowe, gaśnica
  • naczynia kuchenne, sztućce, garnki,kieliszki
  • nowe tapicerki na sezon 2023

Rezerwacja online

Wybierz na kalendarzu termin, aby sprawdzić cenę i dokonać rezerwacji. Jeśli termin jest zajęty, napisz do nas, ponieważ często zdarzają się przesunięcia.


NAUTIKA 830 DANE TECHNICZNE
  • Długość całkowita (LOA)8,30 /m27,23 ft
  • Rok budowy 2018
  • Długość kadłuba 7,50 m /24,61 ft
  • Największa szerokość 2,90 m /9,51 ft
  • Zanurzenie maksymalne 0,37 m /1,21 ft
  • Masa balastu 100 kg /220 lbs
  • Typ silnika zaburtowy 25 KM
  • Poj zbiorników paliwa 65  l /14,3 gal UK
  • Poj. zbiorników wody czystej 100  l /28,6 gal.UK
  • Poj. zbiorników wody brudnej 470 l /10,3 gal.UK
  • Szerokość do transportu 2,90 m /9,51 ft
  • Długość do transportu 8,00 m /26,25 ft
  • Kategoria CE, ProjektantAndrzej Skrzat
  • Wysokość w kokpicie (do hardtopu) 185 cm
  • Wysokość pod pokładem 193 cm

Nautika 830 spalanie : ok 3 litry

Nautika 830 Czarter Mazury Cena

Nautika 830 czarter to cena od 400 PLN ( niski sezon: kwiecień/druga połowa września i październik) do 650 (wysoki sezon: lipiec/sierpień). W sezonie średnim ( czerwiec/pocz września) cena za czarter łodzi Nautika 830 wynosi 500-550 zł . Cena za czarter jachtu Nautika 830 może wzrosnąć przy rezerwacji na 2-3 dni(tak zwany krótki czarter). Cena czarteru łodzi Nautika 830 może maleć, jeśli dany termin nie sprzedał się i wtedy masz szansę do dobrą ofertę typu Last Minute. Wszystkie tego typu oferty, kiedy cena jest obniżona zamieszczamy na stronie głównej, jak również tutaj na podstronie pod tytułem Nautika 830 czarter Mazury.


Nautika 830- obsługa łodzi oraz informacje praktyczne dla Wynajmującego

Jak poradzić sobie z tym jachtem i rozpocząć bezpieczny rejs? Oto kilka przydatnych wskazówek, które mam nadzieje ułatwią start.

Pierwsze, co widzimy podchodząc do jachtu Nautika 830, to wyposażenie zewnętrzne tj silnik, rurową osłonę silnika, drabinkę rufową, trap, wlew paliwa, prysznic zewnętrzny, relingi, zawieszone odbijacze na relingach, koło ratunkowe, cabrio i może materace dziobowe. Jacht zbudowany jest tak by wygodnie do niego wchodzić zarówno z wody jak i z keji. Wejście z wody ułatwia drabinka rufowa zainstalowana na trapie rufowym po lewej stronie silnika. Wejście z keji ułatwia wydłużony trap rufowy po prawej stronie silnika.

Wejście na pokład usytuowane jest na rufie po prawej stronie. Następnie możemy iść do sterówki i dalej do mesy oraz kabin sypialnych lub prawym półpokładem dostaniemy się na dziób jachtu, gdzie znajdziemy materace do wypoczynku dla dwojga, wlew do wody, kotwicę na windzie oraz drabinkę dziobową.

Jacht zwykle zacumowany jest rufą do keji, czasami bokiem (longsidem), najrzadziej dziobem z powodu jego wysokości

Wchodząc na pokład łodzi Nautika 830 od rufy:
• stajemy (nie skaczemy) na trap rufowy
• odpinamy zamki cabrio (ściany uszyte z materiału i folii)
• rolujemy w górę elementy cabrio zabezpieczając je wszytymi paskami z napami

Wchodząc do kokpitu widzimy sterówkę, drzwi do pokładu dolnego, materace i stolik.

Sterówka Nautika 830 wyposażona jest w :
• koło sterowe
• manetkę do obsługi silnika (możliwość trymowania)
• zegary pokazujące poziomy wody, paliwa oraz fekaliów -wszystkie zbiorniki po 70l pojemności
• echosondę (zainstalowana pod trapem rufowym)
• joystick steru strumieniowego
• włącznik wycieraczki szyby
• włącznik (+bezpiecznik1) ładowania akumulatora strumieniowego
W kokpicie umieszczone są jeszcze bakisty (schowki) pod materacami i w podłodze
Lewa bakista skrywa butle z gazem 2 x 1,5kg i miejsce na rzeczy
Rufowa bakista skrywa paliwo diesel do ogrzewania oraz miejsce na rzeczy
Podłogowa bakista przy prawej burcie skrywa zbiornik główny paliwa (benzyna 95), bojler, bezpiecznik główny S, oraz miejsce na większe rzeczy


Nautika 830 Czarter Wnętrze

Do wnętrza jachtu wchodzimy po drewnianych schodkach. Będąc na dolnym pokładzie możemy zauważyć po lewej miejsce do przygotowywania posiłków (kambuz), a po prawej do ich spożywania (mesa). Mesa wyposażona jest w funkcję dodatkowego spania.
Stojąc przy schodkach na lewo jest wejście do kabiny rufowej, na prawo wejście do łazienki (toaleta z prysznicem), dalej w kierunku dziobu mamy przestronną kabinę dziobową.

Kambuz wyposażony jest przestronny blat na którym znajdziemy również kuchenkę gazową z dwoma palnikami oraz zlew z kranem. Powyżej szafka sterownicza (z lewej) oraz szafka na szklanki z prawej. Poniżej blatu znalazło się miejsce na lodówkę3 kompresorową 50l z zamrażalnikiem, dwie szuflady i trzy szafki na naczynia. Szafka sterownicza wyposażona jest w radio bluetooth, panel ogrzewania, oraz tablicę elektryczną.


Nautika 830 Czarter Mazury Wynajem- informacje dodatkowe

Wyposażenie elektryczne jachtu 230V i 12V
• przedłużacz 20m
• przejściówka umożliwiająca podłączenie jachtu do zwykłego gniazdka 230V
• bezpiecznik S 16A (w prawej podłogowej bakiście pod pokładem sterówki)
• automat prostowniczy 15A podpięty na stałe do akumulatorów
• przetwornica DC/AC 12V-230V z akumulatorem umieszczone pod koją rufową
• gniazdka 230V w każdej kabinie (działają po podłączeniu jachtu do sieci zewnętrznej)
• gniazdko 230V z przetwornicy (umieszczone na szafce sterowniczej służy tylko do ładowania np. telefonów lub zasilania tv)
• gniazdo 12V (zapalniczka samochodowa)
• radio BT z czterema głośnikami
• silnik steru strumieniowego z własnym akumulatorem (umieszczony pod koją dziobową)
• bojler elektryczny zasilany z sieci zewnętrznej 230V
• pompa wody pitnej ciśnieniowa(pod koją dziobową). UWAGA! przy braku wody w zbiorniku pompa nie wytworzy ciśnienia i będzie pracować w trybie ciągłym co grozi jej uszkodzeniem
• pompa zęzowa (pod schodami)
• ogrzewanie powietrzne, zasilane akumulatorem i ropą. Uwaga! Sprawdzaj poziom paliwa przed uruchomieniem, zapowietrzenie układu paliwowego powoduje błędy sterownika. Regulacja mocy grzania 1-5 (1-2 ok), zużycie paliwa 0,1-0,8l/h. Pojemność zbiornika paliwa 5l
• lodówka 230V zasilana z przetwornicy
• oświetlenie (wyłącznik główny na tablicy) włącznik indywidualny każdej lampki led


Nautika 830 Obsługa silnika


Sercem jednostki jest silnik odpalany rozrusznikiem elektrycznym.
Obsługa silnika przez klienta sprowadzona została do minimum, tzn:
• przed rejsem upewnij się, że masz dość paliwa4
• sprawdź ilość paliwa także w trakcie rejsu
• włączaj biegi pewnym ruchem (unikając terkotania) za każdym razem pilnując by obroty silnika były minimalne, a śruba napędowa nie obraca się
• co jakiś czas zerknij, czy aby na pewno silnik ma chłodzenie
• co jakiś czas zerknij, czy silnik równo pracuje, nie wibruje i nie dymi
• tankuj paliwo (benzyna 95) ze stacji (ale nie na j. Mikołajskim)
• silnik można wystartować ręcznie5 jeśli rozładujesz akumulatory stojąc na dziko, ale to jest be
• podchodząc rufą na płyciznę podnieś silnik trymem, możesz podnosić dopóki będzie chłodzenie


Dlaczego warto wynająć akurat Nautikę 830?

Nautika 830 doskonale wpisuje się w zapotrzebowanie rynku na ekonomiczne jachty spacerowe  , które nie generują problemów z manewrowaniem ani cumowaniem.
Na Mazurach ten jacht  jest bardzo popularny i występuje w bardzo wielu wariantach wyposażenia. Nie warto szukać najniższej ceny, bo na pewno będzie ona odzwierciedleniem słabego wyposażenia. Zachęcamy do pływania w pełnym komforcie, bo tylko wtedy, w pełni można cieszyć się z dobrze zainwestowanych środków w udany urlop.

Z naszego doświadczenia wynika, iż Nautika 830 to idealna jednostka do wygodnego odpoczynku dla jednej rodziny z dziećmi bądź dwóch rodzin z dwójką lub jednym dzieckiem.

Nautika 830 Nautice 830 nie równa…

Nasza wersja jachtu Nautika 830 na czarter, została wyposażona w sztywny dach oraz pełne szyby z wycieraczką i z dwoma otwieranymi oknami po bokach – to rozwiązanie naprawdę pomaga w upalne dni.

Kokpit zakrywa pełne, zapinane cabrio z moskitierami – kolejna niby drobnostka, a jakże istotna.
Konstrukcja i i waga jachtu umożliwiają pływanie po płytkich wodach, a w razie niepewności POLECAMY Państwu ściągnięcie aplikacji  Taider lub Żegluj. W razie niebezpieczeństwa – czyli jakiegoś wypłycenia bądź kamieni, alarm ostrzeże na tyle szybko, że zdążycie Państwo skorygować kurs.